На всі товари, куплені в нашому магазині https://multitul.com.ua/, поширюється дія Закону “Про захист споживачів”
Гарантійні зобов’язання надаються в разі:
- правильної експлуатації і використання товару строго за призначенням
- відсутність у товару механічних пошкоджень
- відсутність стороннього втручання або модифікації пристрою.
- гарантійного талона / видаткової накладної.
- при недотриманні перерахованих вище пунктів ми залишаємо за собою право відмовити в гарантії.
Умови повернення товару
У відповідності з Законом України “Про захист прав споживачів”, покупець може повернути магазину куплений товар з дотриманням даних вимог:
- товар не був у вживанні, і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.
- повинні бути збережені упаковка, комплектація, товарний вигляд і споживчі властивості товару;
- повинен бути збережений гарантійний талон/видаткова накладна, отримана при доставці;
Повернення товару ви можете зробити виславши його Новою Поштою за адресою Вулиця Саксаганського 70А, Київ, у повній комплектації:
– товар (і всю його комплектацію, в тому числі упаковку – коробку)
– товарний чек
– гарантійний талон (якщо такий видавався)
Будь ласка, якщо ви збираєтеся надіслати товар на повернення або обмін – узгодьте заздалегідь з менеджером магазину за номером +38(095)850-34-18.
При поверненні/обміні товару доставка здійснюється за рахунок покупця (100грн). Якщо дефект виявлений з вини виробника – оплату доставки на себе бере наш магазин.
Умови гарантійного обслуговування:
1. Гарантія надається на термін в місяцях, який відзначається в гарантійному листі
2. Дефекти, що виникли з вини виробника, будуть усунені протягом двох тижнів з дня прийняття товару. Цей термін може бути продовжений до 30 робочих днів, якщо потрібно відправка товару в спеціалізовані гарантійні центри.
3. Товар, який передається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований і без слідів забруднення.
4. Товар не підлягає поверненню після закінчення 2-х тижнів з дня покупки (за окремими винятками).
5. Після докладного огляду товару, у разі виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.
6. Якщо до товару додається гарантія виробника, клієнт повинен виконувати зазначені в ній умови.
7. Підставою гарантії є документ (гарантійний талон і / або чек), виданий при покупці товару, завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.
Повернення коштів
Гроші повертаються покупцеві протягом 14 робочих днів на банківську картку, з якої була здійснена оплата за товар.
Зверніть увагу!
Товари, которі не підлягають поверненню або обміну, відповідно до Постанови Кбінета Міністрів України N 172 від 19.03.1994 описані у розділі Про реалізацію окремий положень Закону України “Про захист прав споживачів”.
Продавець не має права відмовити в обміні (повернення) товару, що не включеної до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т.д.)